Известие

Collapse
No announcement yet.

Зимна драма, не само със стaртер...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
    Това го пробвах, преди малко с кабел, а и още като беше на колата. С дебелия кабел, който идва от +-овата клема на батерията, допрях шпилката на шалтера, която е директна към четките. Само приискри, но не завъртя. А преди малко\в нас\ с кабел, директно вързан на същата шпилка си завъртя, но пак го спирам прекалено лесно с отвертката. Така или иначе, за утре съм запазил 1 стартер в Ел. Пелин . Не мога да си обясня защо тоя ремонт излезе несполучлив.
    значи се връщаш на вариант втулки.
    точка

    Comment


    • #32
      Предната и задната според мен са ОК. Тая в редуктора не я знам, че не съм го разглобявал него...
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
        Предната и задната според мен са ОК. Тая в редуктора не я знам, че не съм го разглобявал него...
        Аз продължавам да си мисля ,че проблема е електрически..
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #34
          а сигурен ли си ,че си свързал правилно шалтера! всмисъл минуса на четките,който излиза отвън трябва да е свързан с контакта на бубинката,който е с една ламаринка!!, ако си завъртял бубинката обратно няма никога да завърти под товар!!
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
            Предната и задната според мен са ОК. Тая в редуктора не я знам, че не съм го разглобявал него...
            ами разглоби го и виж. то поне няма какво да губиш. на свален стартер като му подаваш захранване, трябва да се развърта зверски. може и оста да се е изкривила,както казаха по-горе.
            точка

            Comment


            • #36
              Така.. След като днес видях с очите си алфов стартер свален мога да каже следното:
              В соленоида му има ДВЕ бобини!!! Който невярва да взима един уред и да мери...
              Проблема е прихванат иначе, собственика ще пише...
              В пдф-а е дадено това онова за стартера (за японка е маи) и там си споменават двете бобини hold-in coil и pull-in coil...
              Attached Files
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #37
                Втулките са ОК и стартера се оказа, че е успешно отремонтиран. Д-р М. Узунов постави тежката диагноза - мъртвирал акумулатор. Окото си свети зелено, показва 12,5 V и като се натовари пада на 2 V напрежението. Все пак не съм сглобил колата, за да мога утре като си купя нова батерия да тествам преди да събера. Беше на 3 години, но явно толкова си може.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #38
                  А аз да добавя какъв съм го ял със стартер,след смяна на четки и втулки и се очакваше всичко да е наред,но стартера пак си въртеше лениво и се оказа разпоени намотки на ротора към колектора му и под товар умираше.А инъче и аз с Темпрата преди няколко дни се метнах в половин метър вода и на другия ден тръгнах да паля и стартера отказа да завърти без да издава какъвто и да е звук а даваше товар и след като се позатопли малко времето и си запали и пак си пали без никакви проблеми...
                  FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщение
                    А аз да добавя какъв съм го ял със стартер,след смяна на четки и втулки и се очакваше всичко да е наред,но стартера пак си въртеше лениво и се оказа разпоени намотки на ротора към колектора му и под товар умираше.А инъче и аз с Темпрата преди няколко дни се метнах в половин метър вода и на другия ден тръгнах да паля и стартера отказа да завърти без да издава какъвто и да е звук а даваше товар и след като се позатопли малко времето и си запали и пак си пали без никакви проблеми...
                    Ами сигурно ти е замръзнала вода вътре в стартера
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                      Ами сигурно ти е замръзнала вода вътре в стартера
                      Това и аз го помислих,че като знам как едвам изплувах,въпреки,че стартера е заврян на такова място,че се чудя как и вода може да стигне до него
                      FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                        Втулките са ОК и стартера се оказа, че е успешно отремонтиран. Д-р М. Узунов постави тежката диагноза - мъртвирал акумулатор. Окото си свети зелено, показва 12,5 V и като се натовари пада на 2 V напрежението. Все пак не съм сглобил колата, за да мога утре като си купя нова батерия да тествам преди да събера. Беше на 3 години, но явно толкова си може.
                        Аз защо по-горе казах изрично, че всички простотии, дето ги казахме важат, ако електрически нещата са наред.
                        Ама няма какво да се пенява, щото с предишния акумулатор го ядох същия, до като се усетя, че все пак е на кръгли 10 годинки и го е хванала
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          С новия акумулатор драмата приключи. Кочината вече е в движение . Разходите са отразени в темата за ремонти на 3-та страница, където ми е втория пост .
                          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                          Мненията са като задниците - всеки си има!

                          Comment


                          • #43
                            Ми честито - поне 10 годинки да те изкара така !!!
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                              Ми честито - поне 10 годинки да те изкара така !!!
                              Направо до пенсия ми се струва,че ще укряка
                              Alfa 155 2.0TS 8V '93
                              sigpic
                              VW LADAVAGEN '81
                              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                              Comment

                              Working...
                              X